Adaptăm programul de lucru conform nevoilor clienților noștri.
Nu. Toți asistenții noștri virtuali sunt persoane reale, cu experiență de asistenți executivi sau personali.
Vă punem la dispoziție profesioniști deja pregătiți, cu experiență în Microsoft Office, relații cu clienți și office management. Aceștia pot fi instruiți în utilizarea instrumentelor și sistemelor specifice utilizate de clienții noștri.
Plata se face prin transfer bancar.
Principalul instrument de comunicare este aplicația Office Sky, unde poți trimite toate cererile, le poți urmări, le poți vedea statusul și poți lucra la ele împreună cu asistentul tău. Dar poți comunica cu Dublura ta și prin Whatsapp sau e-mail.
Întregul proces poate dura între câteva zile și câteva săptămâni, în funcție de disponibilitatea ta. Printr-o discuție detaliată, ne asigurăm mai întâi că îți înțelegem nevoile, pentru a-ți face o ofertă adaptată nevoilor tale. Apoi, primim instrucțiunile tale privind procesele și procedurile de lucru și suntem gata să începem!
Disponibilitatea unui office assistant dedicat depinde de orele de lucru de care ai nevoie și de competențele pe care trebuie să le aibă. Este posibil să fie nevoie de mai mult de o persoană pentru a se ocupa de anumite proiecte. Orice office assistant virtual va avea o rezervă, pentru a ne asigura că serviciile pe care le oferim nu sunt întrerupte de vacanțe sau zile libere.
Asistentele și asistenții noștri se află în România.
Da. Opțiunea preplătită a abonamentului lunar permite ca orele neutilizate să fie disponibile în luna următoare.