ORICE ai nevoie. 😊
Pe scurt: Te eliberează de problemele multe și mărunte, pentru ca tu să te poți concentra pe ceea ce este important pentru tine sau afacerea ta.
În detaliu: Ține-te bine, urmează lista!
Într-un studiu realizat pe mai mult de 50 de categorii de joburi, FlexJobs a descoperit că administrarea virtuală se află în top 10 categorii de carieră la distanță cu cea mai rapidă creștere. Persoane cu educație superioară, pricepute la tehnologie, cu abilități dezvoltate de comunicare, inter-relaționare, gestionare a timpului sau organizare sunt tot mai interesate să lucreze de la distanță.
La cele de mai sus se adaugă inițiativa întreprinderilor mici și a startup-urilor de a se baza pe lucrul la distanță pentru a menține costurile scăzute. În plus, companiile de toate dimensiunile constată că plătesc angajați fulltime, care să se ocupe de sarcini administrative care ocupă timp mai puțin decât programul normal de lucru, doar pentru a-i avea disponibili în caz de nevoie.
Atribuțiile specifice ale unui asistent virtual variază în funcție de nevoile clientului și de termenii contractului. Unii asistenți virtuali se ocupă de sarcini administrative și de contabilitate, în timp ce alții pot posta pe rețelele sociale sau pot scrie articole pentru un blog. Un asistent virtual se poate ocupa, de asemenea, de aranjamentele de călătorie, programarea întâlnirilor, introducerea și stocarea datelor în baze de date specifice.
Dacă vorbim despre un asistent personal (personal assistant) pentru persoane private, atunci aceasta te poate ajuta cu:
Un asistent manager poate ajuta antreprenorul în creșterea productivității ocupându-se de:
Un Office Assistant partener in compania pe care o conduci preia sarcini de:
Unul dintre cele mai importante avantaje ale angajării unui asistent virtual este flexibilitatea de a contracta doar serviciile de care ai nevoie, prețurile noastre fiind stabilite în funcție de cerințele și de competențele așteptate de la Dublura ta Office Sky. Serviciile noastre pot fi achitate sub formă de abonament lunar (MYVA EXTENDED), conform unui plan tarifar bazat pe proiect (MYVA LIMITED) sau pentru numărul de ore pe care Dublura ta le petrece efectiv lucrând pentru tine (MYVA TODAY).
Un avantaj la fel de important îl reprezintă eliberarea de ore valoroase pentru a te concentra pe dezvoltarea afacerii și pe generarea de venituri. Este mai ușor și mai eficient din punct de vedere al costurilor să externalizezi sarcini care sunt obositoare și consumatoare de timp, către cineva care să se ocupe de ele.
Asistentul virtual lucrează în afara sediului, nu este nevoie de un birou sau alt spațiu de lucru la biroul companiei. Un asistent virtual lucrează cu propriul echipament și servicii de internet de mare viteză.
Cum să angajezi un asistent virtual afli de pe website-ul nostru, sectiunea Cum funcționează sau prin formularul de contact.