Prețuri

Prețurile noastre sunt stabilite în funcție de cerințele tale unice și de competențele așteptate de la Dublura ta Office Sky.
Avem planuri care să se potrivească oricărui buget, indiferent de numărul de asistenți de care ai nevoie și de tipul de muncă ce trebuie făcută. Alege planul care ți se potrivește pentru a începe.
MYVA LIMITED
Plan bazat pe proiect
PREȚ ÎNCEPÂND DE LA
23
pe oră
Te confrunți cu o perioadă stresantă și ai nevoie de sprijinul unei asistente pentru o perioadă determinată de timp sau pentru un proiect fix? Noi te putem pune în legătură cu asistenta potrivită.
ÎNCEPE ACUM
MYVA TODAY
Plan tarifar orar
PREȚ ÎNCEPÂND DE LA
27
pe oră
Acest plan este potrivit dacă nu ești sigur de cât de multă nevoie ai de o asistentă; când ai sarcini imprevizibile care trebuie rezolvate. Ne transmiți cerințele tale și noi ne asigurăm că asistenta este disponibilă atunci când ai nevoie de ea.
ÎNCEPE ACUM

Toate planurile includ

  • Un manager de cont dedicat, care va gestiona asistenta pentru tine
  • Fără costuri în plus pentru utilizatori suplimentari
  • Cont dedicat în Office Sky App
  • Fără întreruperi datorate vacanțelor sau zilelor libere
  • Fără comisioane ascunse

Întrebări frecvente

  • Care este programul de lucru?

    Adaptăm programul de lucru conform nevoilor clienților noștri. 


  • Asistenții virtuali sunt roboți?

    Nu. Toate asistentele noastre sau asistenții noștri virtuali sunt persoane reale, cu experiență de asistenți executivi sau personali.

  • Asistentele virtuale sunt instruite?

    Asistentele noastre sunt profesioniști deja pregătiți, cu experiență în Microsoft Office, relații cu clienți și office management. Acestea pot fi instruite în utilizarea instrumentelor și sistemelor specifice utilizate de clienții noștri. 

  • Ce metode de plată acceptați?

    Plata se face prin transfer bancar.

  • Cum comunic cu asistentul meu virtual?

    Principalul instrument de comunicare este aplicația Office Sky, unde poți trimite toate cererile, le poți urmări, le poți vedea statusul și poți lucra la ele împreună cu asistenta ta. Dar poți comunica cu Dublura ta și prin Whatsapp sau e-mail.

  • Cât timp durează procesul de onboarding?

    Întregul proces poate dura între câteva zile și câteva săptămâni, în funcție de disponibilitatea ta. Printr-o discuție detaliată, ne asigurăm mai întâi că îți înțelegem nevoile, pentru a-ți face o ofertă adaptată nevoilor tale. Apoi, primim instrucțiunile tale privind procesele și procedurile de lucru și suntem gata să începem!

  • Voi avea o asistentă virtuală dedicată?

    Nu este garantat faptul că vei avea o asistentă virtuală dedicată. Depinde de orele de lucru de care ai nevoie și de competențele pe care trebuie să le aibă. Este posibil să fie nevoie de mai mult de o asistentă virtuală pentru a se ocupa de anumite proiecte. Orice asistentă va avea o rezervă, pentru a ne asigura că serviciile pe care le oferim nu sunt întrerupte de vacanțe sau zile libere.

  • Unde sunt asistente virtuale?

    Asistentele și asistenții noștri se află în România.

  • Dacă nu mi-am consumat toate orele din abonamentul lunar, vor mai fi disponibile luna viitoare?

    Da. Opțiunea preplătită a abonamentului lunar permite ca orele neutilizate să fie disponibile în luna următoare.

Contactează-ne

+40 721 299 600
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes
A B GALA SRL
Registrul Comertului J40/9808/2012
CUI 16923746
Str Maria Moscu Hagi nr. 1, ap. 6, sector 1, București
[email protected]
@ Office Sky 2023. All rights reserved.
en_USEN